Chihuahua Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag undrar i vilken mapp man ska placera nedladdade djur respektive NPC:? Någon klok liten människa eller djur som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det kvittar tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 man ska lägga dom i skins om det är ansikten och färg vad är NPC :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mega_light Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vart kan man ladda ner djur???? Mvh//Erica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Man kan bara ladda ner skins till djur :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vart laddar man ner djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 på thesims eller thesims :D ps dom är olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 på thesims.se kvittar det för då är det bara ett insallations progam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja men man kan ladda ner sånna som inte installeras automatiskt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ok tack men jag lyckades komma på det själv igår. Jo det är så, att om man letar i en tretti minuter så hittar man skins till sina små djur. Som ni vet kan man få besök av en tvättbjörn eller skunk. Jag har laddat ner så jag kan ha dem som husdjur (tvättbjörnen är urgullig) Simslice är jättebra om du vill ha olika downloads, till exempel hundar som ser ut som en haj osv. Sajten jag hittade tvättbj. och skunken på var jag korkad nog att glömma kopiera länken till, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 TheSims.Se är la en bra sida, men dem har dock bannat mig där <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanTheMan Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag har samma problem! Det fungerar ju inte att lägga skins i mappen skins OSV!?`????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.