Xade Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Bara för VM? Det har fungerat bra väldigt länge som det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Smartass, har ni glömt att Tyskland och Argentina är med eller? Hur mycket Smarties har ni ätit idag ens? http://img236.imageshack.us/img236/5110/smartass9ej.png j*vla Ice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Bara för VM? Det har fungerat bra väldigt länge som det är. Ja, det kanske det har det blivit så att 3 länder inte kom med, om jag var Admin här (Ush) så skulle jag bara koda till tre alternativ. Redigerat 2 Juli 2006 av Chrypetex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är inte lönt eftersom det faktiskt bara är 4 lag kvar efter att alla kvartsfinaler är spelade, det är så onödigt att lägga ner tid på sådana SMÅSAKER. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 NU är det så ja, men när första inlägget skrevs fanns det tid för sådanna saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hur mycket smarties har du ätit idag? Notera 'annat land'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hur mycket smarties har du ätit idag? Notera 'annat land'. Har ej hunnit äta några, kanske ska äta lite senare om jag köper nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hur mycket smarties har du ätit idag? Notera 'annat land'. Rackarns, själv kör jag på mentos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 f*n Också! Eftersom jag är i Tyskland nu så är alla affärer stängda, det är dem alltid på söndagar så jag kan ej köpa några :( :'( BTW, jag tycker att smartass kan uppdatera nu då Te.x Ukraina inte har någon möjlighet att vinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Bara för VM? Det har fungerat bra väldigt länge som det är. Om du hade varit admin här hade detta varit världens sämsta sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrypetex Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Bara för VM? Det har fungerat bra väldigt länge som det är. Det är det redan, så det kvittar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 VAFAN orka bry sig egentligen???? Man kan bara lägga till 6 alternativ! så egentligen är väl det du sägar samma sak som "ta bort brasilien och ukraina och lägg till tyskland och england" jag slår vad om att du skulle börja tjata om att brasilien och ukraina inte var med då... *BTW MENTOS ÄR GODARE ÄN SMARTIES* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg