ullbergan Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag har varit borta från fuska i typ 2 veckor och sen när jag låggar in har jag bara 15 p förut hade jag 600 p :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nån har väl snott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 hur då om jag får fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Man köper snogrejen så kan man sno och misslyckas 50/50% är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Misslyckas man är det synd om en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag lyckades två gånger med 200p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Och jag misslyckdes en gång med 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Förstod det. För man kan se att du är i back med 1300 nåt men du hade tjänat poängen för enligt statistik har du tjänat 700p för du snodde (försökte) 1000p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker bara att det är dumt att försöka sno större summor and typ 200... man kan vara skuld satt aslänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja, därför är 210 det högsat jag har snott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Dina poäng från gamla forumet har försvunnit men så blev det för alla. Kanske det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Man kan säga till Admin på gamla så får man poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.