Game Master Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det finns en annan sida som har en liknande spelhörna som här på Fuska.se, och där kan man starta sina egna turneringar. Varför kan man inte starta egna turneringar här på Fuska.se? Det skulle kanske ge lite fart i spelhörnan, man kanske inte alltid behöver ge ett pris till dem som vinner utan bara gör det för kul, det skulle vara toppen OM ni kunde och ville fixa något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det fanns en sådan funktion innan, det finns säkert en bra anledning till att funktionen togs bort. En medlem som har varit medlem lite längre än jag kanske kommer i håg varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det fanns en sådan funktion innan, det finns säkert en bra anledning till att funktionen togs bort. En medlem som har varit medlem lite längre än jag kanske kommer i håg varför. Hoppas någon sådan kan berätta för mig för jag kan inte komma på någon anledning... Jo kanske några då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Även om vi kommer med anledningar, spelar det roll för dig? Det är borta och kommer förmodligen inte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Även om vi kommer med anledningar, spelar det roll för dig? Det är borta och kommer förmodligen inte tillbaka. Antagligen... Men jag blev ändå lite intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jag har för mig att dom tog bort det pga att det kostade fm att starta en turnering och därmed blev det VÄLDIGT öde i turneringsforumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Om dem gör det gratis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) blir nog väldigt öde ändå :) speciellt eftersom admin fick för sig att bara "bubblar" eller vad han hette kunde starta turneringar :huh: har för mig det iaf :meddum: Redigerat 8 Juli 2006 av Admin wehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.