ajar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nu när jag gjort en Sämsta attack-tråd passar det väl bra med en Bästa Attack också. Dela med er av vilka ni tycker är de bästa attackerna. Själv tycker jag att det är Earthquake och Tri Attack. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 sher coold it's a one-Hit KO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 sher coold it's a one-Hit KO Me 50% accuarity <_< ! Nej Rockslide o Psycic regerar :cool: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Sher Coold är ingen attack jag hört talas om. Däremot vet jag att Fissure också är One-Hit-KO, jag har lärt min Groudon Fissure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Sher Coold är ingen attack jag hört talas om. Däremot vet jag att Fissure också är One-Hit-KO, jag har lärt min Groudon Fissure. jag ska byta till mig en Snorlax som kan Fissure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Jag tycker att dom dära attackerna är dåliga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Okej men varför kan du då inte skriva de attackerna som du tycker är bra då? För att bara vara 9 år så är du riktigt uppkäftig och kaxig i det här forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Sheer Cold finns, men den har 30 i Acc, inte 50. Jag tycker att Water Spout och Eruption är rätt bra, men också Horn Drill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Dom tycker jag också är bra men favvon är Thunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Solarbeam är också grym, den har jag lärt min Venosaur på Leaf Green! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det är den grymaste Grass attackern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Här är mina favoritattacker av alla typer: Flying - Aerial Ace Ground - Earthquake Fire - Fire Blast Grass - Leaf Blade och Solarbeam Ice - Ice Ball Psychic - Psybeam Ghost - Curse Water - Surf Electric - Thunderbolt Dragon - Flamethrower Steel - Metal Claw Rock - Rock Tomb Dark - Bite och Pursuit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg