Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Bra idé! Men du glömde Bug, Fight, Normal och Poison. Och Curse är ingen Ghost-attack, den har ingen typ. Och Flamethrower är en Fire-attack, ingen Dragon-attack. Bug: Megahorn Dark: Faint Attack Dragon: Meteoric Swarm (fast den finns inte än! :P) Electric: Thunderbolt Fight: Brick Break Fire: Eruption Flying: Drill Peck Ghost: Shadow Ball Grass: Leaf Blade Ground: Earthquake Ice: Ice Beam Normal: Horn Drill Poison: Sludge Bomb Psychic: Extrasensory Rock: Rock Slide Steel: Iron Tail Water: Water Spout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag skriver de typerna jag glömde: Dragon - Dragon Claw Fight - Brick Break och Vital Throw Poison - Poison Powder Normal - Tackle Ghost - Shadow Ball Bug - Ingen speciell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Bra att du skrev alla typer av attacker jannejan, så att man inte glömmer någon! *kopierar listan och byter ut attacker* Bug: Megahorn Dark: Crunch/Thief Dragon: Dragon Dance Electric: Thunder Wave/Thunderbolt Fighting: Focus Punch Fire: Sacred Fire/Will-O-Wisp Flying: Aeroblast Ghost: Shadow Ball Grass: Leech Seed Ground: Spikes/Earthquake Ice: Ice Beam/Haze Normal: Whirlwind/Swords Dance/Return/Double-Edge/Substitute(Många bra attacker här) Poison: Toxic Psychic: Calm Mind Rock: Weather Ball under en Sandstorm/Rock Slide Steel: Meteor Mash Water: Surf Det går bra med icke-skadande attacker också, varför tänker ingen på det? Jag kan inte låta bli att skriva flera, det finns så många bra attacker av vissa typer. EDIT: Glömde Substitute och Earthquake. Redigerat 1 Juli 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Kan någon förklara för mig vad Megahorn är för nån attack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Kan någon förklara för mig vad Megahorn är för nån attack? stark kryp-attack. Vet ej om den är en One hit-KO eller om den bara är h*ligt stark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hmm Explosion är ju den kraftigaste attacken som Inte är One-Hit-KO men då dör ju sin egen pokemon.. annars gillar jag Meteor Mash.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 G2:Du kan läsa ännu mer om Megahorn här. Här kommer min lista: Bug - Megahorn Dark - Crunch Dragon - Outrage/Meteoric Swarm Electric - Thunder/Volt Tackle Fight - Sky Uppercut Fire - Blast Burn Flying - Sky Attack Ghost - Shadow Ball Grass - Frenzy Plant/Solarbeam Ground - Earthquake Ice - Ice Beam Normal - Explosion/Double-edge/Take Down Poison - Sludge Bomb Psychic - Dream Eater/Light Screen/Psychic/Psycho Boost(många!) Rock - Ancientpower/Rock Slide Steel - Doom Desire/Iron Tail/Meteor Mash Water - Hydro Cannon/Hydro Pump/Water Spout Shadow - Shadow End Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Verkar vara en grym attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
achmed_abdulla Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 asså om man har "MIND READER" och sen tar en KO-attack så kan man inte missa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Man brukar inte missa om man bara tar en KO-attack heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Ice Beam :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Finns ingen :/ Eller, recover äger ^^ Men combo gillar jag nog : Endure - Flail .. Testa den någon gång killar. ni blir inte besvikna.. MEN, ni behöver en snabb pokemon för den ska funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg