Overraild Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Bra idé! Men du glömde Bug, Fight, Normal och Poison. Och Curse är ingen Ghost-attack, den har ingen typ. Och Flamethrower är en Fire-attack, ingen Dragon-attack. Bug: Megahorn Dark: Faint Attack Dragon: Meteoric Swarm (fast den finns inte än! :P) Electric: Thunderbolt Fight: Brick Break Fire: Eruption Flying: Drill Peck Ghost: Shadow Ball Grass: Leaf Blade Ground: Earthquake Ice: Ice Beam Normal: Horn Drill Poison: Sludge Bomb Psychic: Extrasensory Rock: Rock Slide Steel: Iron Tail Water: Water Spout
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Jag skriver de typerna jag glömde: Dragon - Dragon Claw Fight - Brick Break och Vital Throw Poison - Poison Powder Normal - Tackle Ghost - Shadow Ball Bug - Ingen speciell
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Bra att du skrev alla typer av attacker jannejan, så att man inte glömmer någon! *kopierar listan och byter ut attacker* Bug: Megahorn Dark: Crunch/Thief Dragon: Dragon Dance Electric: Thunder Wave/Thunderbolt Fighting: Focus Punch Fire: Sacred Fire/Will-O-Wisp Flying: Aeroblast Ghost: Shadow Ball Grass: Leech Seed Ground: Spikes/Earthquake Ice: Ice Beam/Haze Normal: Whirlwind/Swords Dance/Return/Double-Edge/Substitute(Många bra attacker här) Poison: Toxic Psychic: Calm Mind Rock: Weather Ball under en Sandstorm/Rock Slide Steel: Meteor Mash Water: Surf Det går bra med icke-skadande attacker också, varför tänker ingen på det? Jag kan inte låta bli att skriva flera, det finns så många bra attacker av vissa typer. EDIT: Glömde Substitute och Earthquake. Redigerat 1 Juli 2006 av MegaMartin
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Kan någon förklara för mig vad Megahorn är för nån attack?
Girafariglove Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Kan någon förklara för mig vad Megahorn är för nån attack? stark kryp-attack. Vet ej om den är en One hit-KO eller om den bara är h*ligt stark.
Cryo Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Hmm Explosion är ju den kraftigaste attacken som Inte är One-Hit-KO men då dör ju sin egen pokemon.. annars gillar jag Meteor Mash..
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 G2:Du kan läsa ännu mer om Megahorn här. Här kommer min lista: Bug - Megahorn Dark - Crunch Dragon - Outrage/Meteoric Swarm Electric - Thunder/Volt Tackle Fight - Sky Uppercut Fire - Blast Burn Flying - Sky Attack Ghost - Shadow Ball Grass - Frenzy Plant/Solarbeam Ground - Earthquake Ice - Ice Beam Normal - Explosion/Double-edge/Take Down Poison - Sludge Bomb Psychic - Dream Eater/Light Screen/Psychic/Psycho Boost(många!) Rock - Ancientpower/Rock Slide Steel - Doom Desire/Iron Tail/Meteor Mash Water - Hydro Cannon/Hydro Pump/Water Spout Shadow - Shadow End
achmed_abdulla Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 asså om man har "MIND READER" och sen tar en KO-attack så kan man inte missa
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Man brukar inte missa om man bara tar en KO-attack heller...
jacx Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Finns ingen :/ Eller, recover äger ^^ Men combo gillar jag nog : Endure - Flail .. Testa den någon gång killar. ni blir inte besvikna.. MEN, ni behöver en snabb pokemon för den ska funka.
Rekommendera inlägg