Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 King gohma_13:Tycker du inte att Ice Beam är bra?Jämför med Blizzard så får du se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 det är många som har tagit horn drill den tar jag med fördelar är den dödar motstondarna på en attack nakdelar 30%skanns att pricka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 King gohma_13:Tycker du inte att Ice Beam är bra?Jämför med Blizzard så får du se. Jo, jag menade att Jag tycker att den är bra, för den e ju skitbra!(<--sorry) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Jag vet :P ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 det är många som har tagit horn drill den tar jag med fördelar är den dödar motstondarna på en attack nakdelar 30%skanns att pricka. Attacker som Horn Drill, Fissure, Sheer Cold och Guillotine är skit. Hur kul är det att vinna en Pokemon-match på enbart tur, och ingen skicklighet? Samma sak med Double Team/Minimize. Det är bara tur om man blir träffad eller inte. Därför är de attackerna förbjudna på Netbattle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nu när jag gjort en Sämsta attack-tråd passar det väl bra med en Bästa Attack också. Dela med er av vilka ni tycker är de bästa attackerna. Själv tycker jag att det är Earthquake och Tri Attack. B) Det finns ingen "BÄSTA" attack . Det varierar på din pokemon , ev och combos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg