Hoppa till innehåll

Oblivion

Xanadu

Rekommendera inlägg

Vart hittar man de där växterna som han i arcane university bebr en att hitta när man har blivit avstängd ur mages guild?

Det har inget med trådens ämne att göra, då det blir offtopic om jag nu bevarar frågan.

Ett tips inför framtiden är att inte fråga så mycket utan att själv försöka klura ut de olika uppdragen.

Om du verkligen behöver hjälp så är www.gamebanshee.com en bra sida där du kan få hjälp genom de flesta uppdragen.

Annars så finns www.gamefaqs.com tillgänglig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå otroligt sällsynta? Det är ju bara att gå till en necromancer och döda alla som finns där i så får man ju oftast black soul gems?

Det beror helt enkelt på vilken level man är på då sakerna man hittar anpassas efter ens egen level.

Jag själv hade svårt att hitta Black Soul Gems när jag var runt level 18.

Redigerat av Skuggan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Du grabben sj är man på level 36 och har aldrig heller sett en black soul gem så uppdraget är omöjligt :P

Du skojar väl? På min nystartade hittade jag dem på level 5. En del Necromancers har dom, eller så är det ju bara att göra egna i Altaret! Redigerat av Xanadu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...