Xanadu Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Hej, vart kan man hitta black soul gems, man måste offra en sådan till nån av de Deadra prinsarna eller vad de är?! Redigerat 29 Juni 2006 av Xanadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Black Soul Gems är otroligt sällsynta och därmed svåra att hitta. Dock så kan du hitta ett par under några av questerna i Mage Guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xanadu Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Vart hittar man de där växterna som han i arcane university bebr en att hitta när man har blivit avstängd ur mages guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Vart hittar man de där växterna som han i arcane university bebr en att hitta när man har blivit avstängd ur mages guild? Det har inget med trådens ämne att göra, då det blir offtopic om jag nu bevarar frågan. Ett tips inför framtiden är att inte fråga så mycket utan att själv försöka klura ut de olika uppdragen. Om du verkligen behöver hjälp så är www.gamebanshee.com en bra sida där du kan få hjälp genom de flesta uppdragen. Annars så finns www.gamefaqs.com tillgänglig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Vadå otroligt sällsynta? Det är ju bara att gå till en necromancer och döda alla som finns där i så får man ju oftast black soul gems? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) Vadå otroligt sällsynta? Det är ju bara att gå till en necromancer och döda alla som finns där i så får man ju oftast black soul gems? Det beror helt enkelt på vilken level man är på då sakerna man hittar anpassas efter ens egen level. Jag själv hade svårt att hitta Black Soul Gems när jag var runt level 18. Redigerat 3 Juli 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jag har aldrig ens sett ett jag är nu på lvl 27 !!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaven Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Du grabben sj är man på level 36 och har aldrig heller sett en black soul gem så uppdraget är omöjligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xanadu Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Du grabben sj är man på level 36 och har aldrig heller sett en black soul gem så uppdraget är omöjligt :P Du skojar väl? På min nystartade hittade jag dem på level 5. En del Necromancers har dom, eller så är det ju bara att göra egna i Altaret! Redigerat 9 Juli 2006 av Xanadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jag va lvl 8 när jag gjorde uppdrag åt mages guild och fick 2 black soul gems Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Du grabben sj är man på level 36 och har aldrig heller sett en black soul gem så uppdraget är omöjligt :P ha skojar du elr? har du eldri settt ett black soul gem? men azura´s star e mö grövre :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 doh.gå till dark fissure cave. utanför finns ett altare lägg i en soul gem.gör någon j*vla soul trap magi på altaret och vips har du din black soul gem........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.