hej Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Hjääääääälp! Jag kan inte köpa möbler! Det är nåt konstigt.. När jag ska ta en möbel tex en soffa, och när jag ska ställa ner den nånstanns i huset, så blir möblen röd, och jag kan inte röra på musen, ëller nåt.. Och efter en stund så helt hackar datan :blink: och the sims 2 nattliv blir helt svart! Hjääääääälp. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Antagligen är det något fel på spelet. Det ska inte vara sådär iallafall, men det kanske inte är någon nyhet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag föreslår att du lämnar tillbaka det, elle rsäger att det är fel på det och ber att dom kollar vad felet är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Varför inte bara installera om det och se sedan om det funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg