daggza Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag ska köpa antingen Sagan Om de två tornen eller Konungens återkomst, men kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa och har lite frågor. Behöver man köpa Två tornen för att hänga med i handlingen i Konungens återkomst? Är det nån skillnad i grafik? Bättre spelkänsla i nåt av dem? Skulle även vara tacksam mot lite mer info. MVH daggza :)
Trokz Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag ska köpa antingen Sagan Om de två tornen eller Konungens återkomst, men kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa och har lite frågor. Behöver man köpa Två tornen för att hänga med i handlingen i Konungens återkomst? Är det nån skillnad i grafik? Bättre spelkänsla i nåt av dem? Skulle även vara tacksam mot lite mer info. MVH daggza :) sokå är det bästa på alla punkter sagan om konungens återkomst
daggza Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Förresten....kan man spela multiplayer på båda?
Raxo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 jag vet att man kan det i sagan om konungens återkomst men i sagan om dom två tornen vet jag inte.
The Shark Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Skrivet 10 Februari 2004 nej man kan inte spela 2 player på två tornen :D
Skywalker Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Skrivet 10 Februari 2004 men är inte sokå mer fighting än tvåan?
daggza Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2004 Lite synd att man inte kan spela 2 i de två tornen :(
_legolas_ Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Köp konungens!!jag har både och!!två tornen é dåliare men bra!!
Rekommendera inlägg