BuckeN Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Jag behöver hjälp med Molag Bal,s shrines updraget när man ska få Petilius att döda en med the Cursed Mace. :huh: hur ska man ge honom the cursed mace jag fattar inte hur man ska göra ?? är det nån som vet ? hjälp !! Citera
Iqaros Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Skrivet 30 Juni 2006 Jag behöver hjälp med Molag Bal,s shrines updraget när man ska få Petilius att döda en med the Cursed Mace. :huh: hur ska man ge honom the cursed mace jag fattar inte hur man ska göra ?? är det nån som vet ? hjälp !! Du ska slå till Petilius när han ber vid sin frus grav, för att sedan släppa "The Cursed Mace" bredvid honom vilket får han och slå dig till döds. Citera
BuckeN Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2006 Ja det har jag gjort <_< men inte tar han upp den utan han börjar slå mig med händerna inte för att han är så stark men <_< men ska försöka en gång till :cool: :bah: ååh tack de funka !! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.