ThePunisher Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 hej! jag läste i PC Gamer för några dagar sedan att Driver 4 ska komma ut till PC 06/30. Men jag har kollat på dom flesta spelbutikerna på nätet och jag kan inte hitta något ställe där man kan förhandsboka det. Så min fråga är: Kommer det ut till PC eller är det PC Gamer som är ute å cyklar? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 jag tror inte att det är någon som cycklar här inte. kolla vad dom har för "källa" till annonsen, kolla om källan är pålitlig eller har med information. sen kan du kolla på webhallen.se om dom har spelet. Citera
ThePunisher Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 jag tror inte att det är någon som cycklar här inte. kolla vad dom har för "källa" till annonsen, kolla om källan är pålitlig eller har med information. sen kan du kolla på webhallen.se om dom har spelet. det stod bara i en releaselista på spel som kommer ut över året. Och så stod det inte så möe mera. Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 okey. men har du kollat på webhallen? kolla här http://www.webhallen.com/prod.php?id=2496&traff=1 Citera
eexwhyzee Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 Om PCgamer skriver det så är spelet tänkt att komma till PC. Sen vet man ju inte vad som kan hända efter det. Men PCgamer luras inte! Citera
ThePunisher Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) okey. men har du kollat på webhallen? kolla här http://www.webhallen.com/prod.php?id=2496&traff=1 det är det första driver spelet. jag hittar inte ens Driver 4 tills PS2 på webbhallen. EDIT: Hittade det, men inte till PC :( Redigerat 1 Juli 2006 av Boba-Fett Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Skrivet 1 Juli 2006 oops..okey. men vänta en vecka och kolla på google.se Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.