lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Hej , jag fattar inte vad det är för fel på mitt virus skydd jag använder Norman virus control 5.82 , och när jag är inne på sidor vilken som helst så kommer det upp ett pop-up som det står vill du tilåta blabla till ditt internet elr nåt sånt (lägger in en bild när den kommer upp) Hur ska jag göra för att få bort den den kommer upp typ 10000 gånger om jag är inne på tex *§1.3* t.o.m och sidor som fuska ! Redigerat 2 Juli 2006 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 För det första så bör du byta virusskydd till NOD 32 eller Norton. jag ahr aldrig haft det där virusskyddet själv men du bör kunna gå in i inställningarna på virusskyddet och ändra så att den inte frågar utan altid tillåter. om du tar ett screenshot på hur rutan ser ut och hur hur huvudfönstret i ditt virusskydd så kan jag hjälpa bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) För det första så bör du byta virusskydd till NOD 32 eller Norton. Sluta sprida dumma rykten! Redigerat 1 Juli 2006 av Gиome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Norton är bra! Vad är felet med det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Man har norton och får virus... det räcker :twitch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Ignorerar Gиome's inlägg ... -_- Vart kan jag byta virus skydd ? är det säkert ? kostar det nåt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hmm..ja det kostar om du ska ha ett bra. Ja det är säkert, men du bör inte vara upkopplad mot internet när du ominstallerar. jag ska se om jag hittar en länk. Kliicka här. här kan du prova norton i 30 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 måste fråga pappa först , virus skydd byter man inte bara så där .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 är det din dator eller din pappas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Seriöst, skaffa inte Norton antivirus, det hittar knappt virus och drar för mycket minne. Använd NOD32. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 inte sant. så mycke minne drar det inte, och det hittar nog inge virus för att det redan har stoppat alla. Men visst är NOD 32 också bra ^^ kolla min guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hahahaha, drar inte mycket minne. Rofl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg