ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag har funderat på att köpa Pokémon Emerald, men är det värt pengarna? Kan någon berätta lite om spelet för jag vet inte så mycket om det och då är det svårt att bara bestämma sig för att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nya kläder Animationer på motståndarens o dina egna pokemon Både Aqua o Magma att bekämpa Möjlighet att fånga Raquasa innan E4 Uppgradering av zafarizonen med möjlighet att fånga Jotho pokemon Både Groudon o Kyogre e fångsbara Du kan fånga Suddowoodo o Smeargel Välj mellan Latios el. Latias Bekämpa gymledarna igen o igen Ring de du har utmanat Förmågorna har nya funktioner Nya ställen att fånga pokemon på Fler dubbel-slag Nya gym-layouts O mycket mer Har detta spel e :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det där var en massa bra saker, grym lista, chili19! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Men tänk på att vissa av dessa saker blir först efter E4. Som zafarizonens uppgradering o fångandet av Groudon o Kyogre. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag har funderat på att köpa Pokémon Emerald, men är det värt pengarna? Kan någon berätta lite om spelet för jag vet inte så mycket om det och då är det svårt att bara bestämma sig för att köpa det. du behöver inte köpa man kan ladda ned det från limewire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Kan inte du berätta lite bättre hur man gör?Jag fattade nästan ingenting senaste du berättade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Battle Frontier är ju den bästa uppgraderingen. chili19: är du 18 år? det ser inte ut som det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Battle Frontier är ju den bästa uppgraderingen. chili19: är du 18 år? det ser inte ut som det :/ Snart nitton men... Ganon20000 frågade ju bara om spelet. Lite fakta om det och jag skrev lite fakta om det. Jag hade inte tänkt skriva själva handlingen för den är ju nästan den samma som i R/S, det hade ju varit lite osjyst om jag berättade vad som hände <_< så jag skrev bara bas faktan. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Precis. viko550: Är man en riktig gamer som jag, laddar man aldrig hem spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_Raiser Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 är det nån som vet hur man öppnar dörrarna till giovannis gym på leaf green? :) jag vet att jag e en noob :P men trevlig iaf. har alla fåglarna Zapdos,Articuno och Moltres. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Gör en egen tråd om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jotho starters , battle frontier. Ett paradis för duktiga tränare. Samt det chili sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg