💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocarina Of Time

32 svar · startad

den verkar inte va nåt bra..

10 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

vi får se men jag tror den blir skit.

Nivå 3 · Lärling

Jag tror att den kommer att äga eller suga... :zzz:

Nivå 5 · Fuskare

Den värkar ju svin tråkig och fett ruttet ju!! Om det ska komma en Zelda film ska det va 3D!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

om den vissas på reklam på bio i svergie då borde den visas i svergie det låte logiskt för mej :)

Men är du trög? Den visas inte på reklam på någon tv/kanal i denna galax. Inse fakta den kommer inte på bio, det är en halv kludig film av några amatörer.

13 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

ser ju as löjlig ut och är det en duke nut han kasntar vid ett ställe eller, blir ju bara löjligt om dem koppiera precis som det är i spelet

14 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling

Asså den verkar skit rolig Okej en amatör video, men för oss Zelda f*n kommer den att äga! Fett rolig!

Senast ändrad:

10 Sep 2006
Nivå 1 · Novis

Verkar vara lite lågbudget men den verkar ändå bra <_< .Fast jag tycker den borde vara animerad ;)

13 Sep 2006

WTF? Det är ju typ bara 15% Zelda Ocarina Of time!

Löjlig Film :bah:

14 Sep 2006
Nivå 1 · Novis

wow :D

skulle vilja se den om den kommer här i kalmar bio :P

Älskar ZELDA SPEL OCH NU filmer med :)

5 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Den kommer knappast visas i hela världen, iaf inte i sverige.

Japp samma sak som med DB filmen med riktiga människor jag såg att den skulle komma ut för länge sen har inte hört eller sätt en skymt av den

Gurkis: Tycker också den borde vara animerad

Senast ändrad:

6 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag är ett Zelda f*n men den där va ju för sjuttsingen minsann det ruttnaste jag har sett lol

I <3 Zelda. Synd att filmen ser så B ut :( Jag har även hört rykten om att Nintendo ska göra en egen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in