💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocarina Of Time

32 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej, Zelda Ocarina of Time kommer vissas i storfilm på Bio! Det är stora Zelda fans som gjort filmen tillsamans baserat på deras favorit spel Zelda Ocarina of Time. Dom har lagt ner 2 år av alla sinna spar-pengar för att kunna göra den här filmen. Filmen kommer hetta ´´The Legend Of Zelda , The Hero Of Time`` Tid när den släpps är okänd men jag kommer se den när den kommer ut. Filmen kommer utspela sig med riktiga mäniskor och djur.

Om du vill se Trailen finns den på www.legendofzeldaseries.com. I börgan av sidan ska ni klicka längst ner där det står ´´Zelda Movie´´. Tryck på ´´Trailer´´ brevid den stora texten där det står ´´The´Legend of zelda , Hero of time´´. Gå sen ett snäpp ner i rutan där det står ´´Watch Trailer Now´´, tryck där så kan du se Trailern.

Jag kommer i alla fall se den.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Lägg det i nyheter istället för i forumet.

2 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare

Den kommer knappast visas i hela världen, iaf inte i sverige.

3 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej, Zelda Ocarina of Time kommer vissas i storfilm på Bio! Det är stora Zelda fans som gjort filmen tillsamans baserat på deras favorit spel Zelda Ocarina of Time. Dom har lagt ner 2 år av alla sinna spar-pengar för att kunna göra den här filmen. Filmen kommer hetta ´´The Legend Of Zelda , The Hero Of Time`` Tid när den släpps är okänd men jag kommer se den när den kommer ut. Filmen kommer utspela sig med riktiga mäniskor och djur.

Om du vill se Trailen finns den på www.legendofzeldaseries.com. I börgan av sidan ska ni klicka längst ner där det står ´´Zelda Movie´´. Tryck på ´´Trailer´´ brevid den stora texten där det står ´´The´Legend of zelda , Hero of time´´. Gå sen ett snäpp ner i rutan där det står ´´Watch Trailer Now´´, tryck där så kan du se Trailern.

Jag kommer i alla fall se den.

jag har sätt trailern på legendofzeldaseries.com

o tycker den värkar va ganska bra men på en skala från 1 -10 så får den 6 :medieval: :medieval: :zzz:

Nivå 3 · Lärling

Den verkar va rätt bra

12 Jul 2006
Nivå 1 · Novis

Den är rätt så b, och jag tror personligen att den inte kommer visa på någon bigraf.

21 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling

varför görs det reklam om zelda-filmen om den inte ska visas på bio?

Nivå 7 · Fuskare

om ni vill ha den bränn ner den på en skiva och in med den i dvdn :P

24 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling
Jag tror samma som Dragonstalker. Och splintercell987 vart görs det reklam för den? Jag har inte märkt nån reklam förutom här.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tror den inte kommer att gå i Sverige...men man kan ju alltid hoppas :)

28 Jul 2006
↗ till inlägget

Tror den inte kommer att gå i Sverige...men man kan ju alltid hoppas :)

Precis!! :)
29 Jul 2006
Nivå 5 · Fuskare

Undrar om man får se några av bossarna... :rolleyes:

Annars kan man beställa filmen från japan elr nåt.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Undrar om man får se några av bossarna... :rolleyes:

Annars kan man beställa filmen från japan elr nåt.

På japanska? :P
Nivå 5 · Fuskare

NEEEEJJJ!!! Vad är det här för dålig SKIT!?! Varför kan man inte bara göra en riktig storfilm om Zelda i Peter Jackson anda???

Eller åtminstone en riktigt välgjord anime, som skildrar Links alla olika äventyr.

Det här ser ju bara ut som en billig j*vla tv-serie från Hallmark! :angry:

Och förresten, kommer inte den där musiken från The Hobbit trailern?

Man blir lite förvirrad... :huh:

Den kommer väl bli lika dålig som Super Mario Bros filmen.

30 Jul 2006
Nivå 4 · Lärling

Jag tror inte heller att den kommer bli nåt...Zelda-grejor ska va' på SPEL,inte på film!!! :angry: :angry: :angry: ..........Men man vet aldrig...Kanske blir den nåt... :visslar:

31 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling

Det borde göras en film om Ocarina of time för det finns väl mer zelda-fans än jag som skulle vilja se den va? B)

2 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

jag skulle vilja se den i tv spels format det skulle vara j*vla coolt

3 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling
Det borde göras en film om Ocarina of time för det finns väl mer zelda-fans än jag som skulle vilja se den va? B) 
Filmen dom gör är ju Ocarina of Time. <_<
Nivå 1 · Novis

om den vissas på reklam på bio i svergie då borde den visas i svergie det låte logiskt för mej :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in