Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vilka ska köpa halo 2? Någon som vet när det kommer ut? :blink: Jag har hört att man kunde köra en wartlog på jorden verkar roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 :angry: :angry: :angry: Onödigt inlägg!!!!!!!!!!!! finns redan såna här!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 :angry: :angry: :angry: Onödigt inlägg!!!!!!!!!!!! finns redan såna här!!!!!!!!! Håller med!men när du en då frågar så ja! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vad är en Wartlog på jorden? Du vet väl inget om Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag ska köpa det, och förresten kassler du borde väl första att han menade warthog, han stavade bara fel :angry: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Sluta gnäll jag vet nog en del om han och han vet inte ett skit om om halo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det finns redan såna här trådar, men jag ska köpa halo2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 vet inte det beror på vad det kostar om det kostar för mycket ska ja vänta tills priset sänks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Skitsamma priset. I dags läget skulle jag kunna ge 1000 kronor för det! Man längtar ju som en bäver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg