CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ganska kul om man har en kompis som har spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Om man spelar 12 timmar i sträk blir det trist -.-' .om du lärde dig stava någon j*vla gång så hade det blivit roligare. ontopic: jag har acww och det är ganska kul faktist, speciellt att förstöra folks städer:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 om du har wii tycker jag du ska vänta tills Animal Crossing City Folk komer ut. om du inte har, så KÖP!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RunnsWebshop Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Är det kul,bra och värt att köpa?Svara snabbt tackHar kört hur många timmar som helst på mitt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg