Simple Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) För mig droppas det blått ganska ofta faktiskt, fast inget jag har användnig för....... EDIT:stav fel Redigerat 12 Juli 2006 av Simple_Plan
LeogetZ Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Skrivet 14 Juli 2006 Ja kommer ihåg att ja va i gnomeregan me min druid kommer inte ihåg lvl men iallafall så droppades den där blåa skellett macen som ja inte kommer ihåg va den heter :unsure: men iallafall ja needa på den, vann den equippa den (bara för att träna min 1H mace skill), sen sålde ja den till en vendor <_< Sen kolla ja på AH då låg den f*n på 30-60g nu lägger ja ut nästan allt ja hittar på ah :P
Ravenger Skrivet 14 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2006 Ja kommer ihåg att ja va i gnomeregan me min druid kommer inte ihåg lvl men iallafall så droppades den där blåa skellett macen som ja inte kommer ihåg va den heter :unsure: men iallafall ja needa på den, vann den equippa den (bara för att träna min 1H mace skill), sen sålde ja den till en vendor <_< Sen kolla ja på AH då låg den f*n på 30-60g nu lägger ja ut nästan allt ja hittar på ah :P Var det: Midnight Mace<--- länk eller Skeletal Club<--- länk
Ravenger Skrivet 15 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2006 Skeletal Club va det! ok. lol du såg den på ah för 30-60g? Självklart!! Det är ju ett twink item dom får man typ hur mycket som helst för!!!
Leon Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Skrivet 15 Juli 2006 Ja hittade http://www.thottbot.com/?i=1030, då blev jag överväldigad :visslar:
LeogetZ Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Ja hittade http://www.thottbot.com/?i=1030, då blev jag överväldigad :visslar: haha de va nice :cool:
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 hehe vet :P Ett tips. Vid lv 30 uppåt så ska du sälja vapen med grå, vit färg på namnet hela tiden i vendor. Du kanske tror att man får några fattiga copper men du kan få grova silver för dem. Även skräp från djur och naturen.
Ravenger Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2006 ja man får ganska mycket av Poor-quality saker. man får mest av dom till vendors!! sålde Metal Stave <--- orkade inte länka.. för typ 40s till vendor :P
LeogetZ Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 hehe vet :P Åå va hade de me mig å göra om ja får fråga? :blink:
Rekommendera inlägg