maka Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) jag möter vaati men när hon/han förvandlas till den där bollen med armar och ett stort öga i mitten hon vill inte öppna en av sina små bollar framför sig så det händer inget hur kllarar jag den snälla hjälp :( Redigerat 6 Juli 2006 av maka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Enkelt. När han har tagit ner sina armar i jorden, så att de kommer upp på ett annat ställe, så andvänd cane of pacci, på handen. Sen så gör du dig till minish och springer in i armen. Därinne finns det en massa monster. Slå alla tills du hittar den vars ljud är annorlunda, vilket betyder att den är rätt. När du dödat den så försvinner alla. Då går du ut ur armen, som förstörs. Sen så ska du göra samma sak med den andra armen också, men i den är det mörkt. När du gjort det så öppnar han de fyra små ögonen. Gör dig till fyra. Han kommer att skuta massa blixtklot, akta dig för de. Sen så skuter han fyra blå bollar med de fyra ögonen. slå tillbaka de samtigt allihop, sen kan du slå honom. Upprepa detta tills han dör! :) PS: Jag hade också problem med detta.DS Redigerat 7 Juli 2006 av Tox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Enkelt. När han har tagit ner sina armar i jorden, så att de kommer upp på ett annat ställe, så andvänd cane of pacci, på handen. Sen så gör du dig till minish och springer in i armen. Därinne finns det en massa monster. Slå alla tills du hittar den vars ljud är annorlunda, vilket betyder att den är rätt. När du dödat den så försvinner alla. Då går du ut ur armen, som förstörs. Som stor så ska du göra samma sak med den andra armen också, men i den är det mörkt. När du gjort det så öppnar han de fyra små ögonen. Gör dig till fyra. Han kommer att skuta massa blixtklot, akta dig för de. Sen så skuter han fyra blå bollar med de fyra ögonen. slå tillbaka de samtigt allihop, sen kan du slå honom. Upprepa detta tills han dör! :) PS: Jag hade också problem med detta.DS kan någån säga mig om hur man kommer dit jag har räddat kungen och sen då Redigerat 7 Juli 2006 av Escaflowne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Svårt att säja. Har du fått kartan? Har du mött några riddare än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg