Hoppa till innehåll

Starfox Assault


Rekommendera inlägg

vet ni var alla flaggor ligger på alla/några banor??

t.ex på 3:dje banan när man möter starwolf....där har ja hittat 4 flaggor max :huh:

tacksam för svar :)

 

sluta ignorera mig!!!........nån måste ju ha spelat den och/lr hittat alla flaggor! :(

f*n söker hjälp här för ja hittar ingen annans stans ;)

 

hallå...........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, jag har spelet. Men jag är direkt ingen flaggletare.... Hittade som högst drygt 2-3 flaggor, och då på bana 5.... Dock så tror jag inte att dem är särskilt gömda....

 

Vad ska du ha alla flaggor till? Få fram nån ny bana i Multiplayer...? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo, jag har spelet. Men jag är direkt ingen flaggletare.... Hittade som högst drygt 2-3 flaggor, och då på bana 5.... Dock så tror jag inte att dem är särskilt gömda....

 

Vad ska du ha alla flaggor till? Få fram nån ny bana i Multiplayer...? :)

 

typ....man kan låsa upp nnya grejer o ja har aldrig tagit alla så man får nog nåt om man tar alla flaggor på en bana........tror de e wolfen man kan låsa upp lr så skulle man köra 200 matcher på vs

(ps. vill låsa upp leon o panter oxo)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Mjo, jag har spelet. Men jag är direkt ingen flaggletare.... Hittade som högst drygt 2-3 flaggor, och då på bana 5.... Dock så tror jag inte att dem är särskilt gömda....

 

Vad ska du ha alla flaggor till? Få fram nån ny bana i Multiplayer...? :)

 

Har bara låst upp Wolf.... har hört att man inte kan låsa upp leon och Panther, men om man nu kunde det hade det varit grymmare än grymmast... Jag har hittat 8 flaggor totalt.... :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm f*n........ <_<  skulle va skiiit bra då

hört att man måste köra 250 vs matcher för att låsa upp den  :blink:

 

250 matcher... hmm.... Då lär jag nog var ganska nära snart... Jag har öppnat Simple Map 4 och de 2 kommande sakerna därefter... :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha.......... :cool:

ja har bara låst upp några vapen o banor  <_<  så de e säkert fett mkt kvar för mig <_<

 

När jag kollar efter har jag bara 186 kills... Och jag kör oftast bara för till 3-matcher, nån gång till 5.... Vilket innebär att jag har säkert 100 matcher kvar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...