BaseThown Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag undrar om detta går har sett bilder på det på internet... och i så fall hur gör jag detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Jag har gjort det på ps2 med min kompis det finns typ en ikon utanför din flickvänns hus lr något sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 www.mtasa.com Ett tillägg till GTA:SA så du kan spela online ;>. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Men det är knappast särskilt kul att köra mot andra på internet... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Men det är knappast särskilt kul att köra mot andra på internet... -_- OMG CRAZY stfu ne skojar bara :P Det e skit kult med Multiplayer. så mycket bättre än att köra mot poliser som knappt kan skjuta. här e lite sidor till Mods som är puplikt aktiva och gratis. www.sa-mp.com www.google.se ( sök sen på Gta rumble och gå in på hemsidan) www.multitheftauto.com( Modden e inte publikt släppt än. dom arbetar fortfarande på Dm läget. race modden finns puplikt) sen vet jag inge särkilda mer. :lol: p.s gta rumble har inget särskilt bra fusk skydd så man kan fuska hur mycket man vill. sök efter Gta sa control center på google. dom två andra detectar gta sa control center Redigerat 6 Juli 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg