Cryo Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag ska nog skaffa Red... eftersom det e till gba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag ska också köppa men det värkar lite kneppigt när man har läst om det på olicka hem sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Den bästa pokemon sidan som finns är ju Serebii. Här kan du läsa lite mer om det ante http://www.serebii.net/mysteriousdungeon/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Går det att förboka? Vilken hemsida? Här :student: ![Edit]Man kan inte boka red än :( . Redigerat 5 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Bokade Blue igår! :lol: Redigerat 6 Juli 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Får man spelet den 31/12, tidigare eller senare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det kommer på posten så det får 1 till 3 dagar det brår på hur nära du bor vid Stockholm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Menar du 1 - 3 dagar efter den 31/12 eller efter igår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Hmm asså det är ju ingen taktiq? Ev? IV? Eller asså ska kolla på serebii om det nu ;) Ska bara käka nudlar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 nudlar jag gillar inte det. Men undra om dom blir kul HOPPAS att man inte bara kan vara charmander på dungeon red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Menar du 1 - 3 dagar efter den 31/12 eller efter igår? Efter den 31/12 menar jag :D .Ante25:Nej man kan inte bara vara Charamander....man får välja :cool: !Du kan kolla vilka pokémon man kan välja på serebii.net :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg