Hoppa till innehåll

Diskutera Fildeling


Energy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför får man inte diskutera fildelning? Så länge man inte tipsar så borde det vara okej.

 

 

Det går inte att disskutera filedlning utan att tipsa om det vare sig man vill eller inte.

Om du tex skriver "Jag laddade nyss ner detta spel och tycker att det är helcoolt" så kommer folk antingen skriva i tråden eller skicka PM med ett liknande svar: "Vart laddade du ner spelet?" vilket är att uppmana till fildelning (dvs frågan).

 

Förövrigt så är det strängt förbjudet att ens disskutera fildelning på något som helst forum, dock så får man samtala om någon artikel som förbjuder fildelning eller vice verca.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte också det var lite synd, innan jag förstod att det var därför att Admin inte vill ha ett olagligt forum och få farbror blå efter sig.

Bra val av honom, skulle aldrig våga ha diskutionner om fildelning acceptabelt i ett så här stort forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Man får säga vad man tycker om fildelning t.ex. Jag tycker förbjudningen mot fildelning är dåligt. Det är okej. Men man får inte säga. *Det här programet blablabla* är så där osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...