BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag tyckte att battlefield 2 - Modern combat var en stor besvikelse eftersom att det bara fans 20 st uppdrag. jag tycker också att grafiken var lite dålig men vad tycker ni -jag tål kritik- troligtvis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag tycker BF:MC är as-bra ! Ingen kritik från mej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vad är det som är så bra jag vet att man inte kan jämnföra ps 2 med pc men det finns mycket bättre spel till ps2 än BF, MC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag tycker att det är dåligt för att det bara var 20 uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag klarade hela spelet på 7 timmar är inte det lite litet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Ännu en tråd som bryter mot §1.12, anmäler den här också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg