Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vilka attacker ska jag lära min dragonite den är på lvl 60 och har Safeguard thunderwave wing attak twister jag vet att alla dom suger men vilka ska han ha??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vilken Nature har den och hur är den EV tränad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Vilka attacker ska jag lära min dragonite den är på lvl 60 och har Safeguard thunderwave wing attak twister jag vet att alla dom suger men vilka ska han ha??? Min kan:Hyper beam Heal bell Dragon dance Earthquake Den är på Lv.57 B) Jag skulle föreslå: Outrage Lv.61 Hyper beam Lv.75 Thunderbolt TM24 Return TM27/ ha kvar Wing attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Chilli, man har bara Outrage om man har safeguard. Annars duger den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Chilli, man har bara Outrage om man har safeguard. Annars duger den inte. Sorry tänkte inte på det (o så stavas det Chili). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 oh right. Sry Chili x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) Jag skulle föreslå :) : Outrage Lv.61 Rain Dance(gör så att Thunder träffar med 100 Acc) TM18 Thunder TM25 Ha kvar Wing Attack/Psychic TM29/Safeguard TM20 Redigerat 6 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 En kompis sa att jag skulle ha Fire Blast Thunder Blizzard Hyper beam ÅÅÅÅ jag vet inte :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 min drago nir har tunder blizzard hyper beam och dragon rage men är bara på lv 47 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 En kompis sa att jag skulle ha Fire Blast Thunder Blizzard Hyper beam ÅÅÅÅ jag vet inte :( :( Jag tycker det var dåliga attacker...(om man ej räknar med Thunder :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag tycker: Dragon Claw (Tm02 tror jag) bra eftersom den är en drake. Flametrowher (Tm35) eftersom dens stora svaghet är Is. Aerial ace (Tm39 tror jag) andvänds mot fegisar som andvänder double team. earthquake (Tm26) helt enkelt en bra attack. Jag vet att det är bara Tms, men jag lovar, den blir svårslagen. jag har en egen på lv.75, den är svår att slå. Ev träna den i Sp.attack och attack och sp.def. Ps. din kompis förslag är DÅLIGT! 5 pp av varje, knappast... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Asså.. Den blir för offensiv. Aerial Ace Toxic Protect Earthquake. Känns inte så lönt med dragon attacker eftersom den har dålig Sp att. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg