Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) King gohma_13:Thunder har ju 10pp ju! Jacx:Varför använda Toxic + Protect?Det är ju fegt! Redigerat 6 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Thunder har ju 10pp ju! Oj, ja just det, fast det är fortfarande för dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Men Thunder var bra tyckte jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 King gohma_13:Thunder har ju 10pp ju! Jacx:Varför använda Toxic + Protect?Det är ju fegt! Coolen. gå upp på TeC och tävla. Det är ett bra combo så är det bara. Och lär behövas när man är illa ute. Men jag är bara 50% på dom attackerna. Är ingen Dragonite expert precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 7 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Mera hjälp tack!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Ja ,vad ska man ge för mer tips i attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Ja ,vad ska man ge för mer tips i attacker. Jag vet inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg