M_Martini Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Skrivet 5 Juli 2006 allså jag har hört/sett att ni har pratat/skrivit mycket om SOCOM är det ett väldigt bra speler eller?
Gäst 93alvbjo Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Skrivet 6 Juli 2006 ja! vädigt kul spel. och om man har trådlöst internet så kan man spela online!
M_Martini Skrivet 6 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2006 ok det låter kul :medieval: ja! vädigt kul spel. och om man har trådlöst internet så kan man spela online!
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Har alldrig hört talas om det. Cad är det för typ av spel?
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Skrivet 14 September 2006 FPS tror jag eller i alla fall krigsspel ;)
Jenzuj Skrivet 23 September 2006 Rapport Skrivet 23 September 2006 Socom: Fire team bravo är ett FPS/TPS du får välja själv. Spelet är grymt kul och spela det finns ju lockon med siktet (autoaim) men det är inte så lätt som det värkar vara man siktar ganska dåligt när man har lockon på. Över internet är det grymt kul också för där kan du inte tänka ut hur en person reagerar (mycket tänka) och du måste värkligen planera med tanken att motståndarna har också lockon så det blir svårt men roligt att spela, det är bara kasta en flash bang och sedan springa fram och knocka dom. B) Om du nu springer förbi ett lik av en av dina medspelare så kan du återuppliva dom, ett tips gör det för det blir svårt ensamt. En nack del är att det är inte många som anväder micken man får med över nätet.. så det blir svårt att köra teamwork men det löser sig någ. Iaf om du nu har tänkt att köpa Socom så tycker jag att du ska det. kanske syns på slagfältet nongång :medieval: Nickname: Jenzuj.
Rekommendera inlägg