Hoppa till innehåll

The Sims2

Rekommendera inlägg

Snälla någon, jag behöver hjälp med hur jag får mer pengar på sims2...kommer ej ihåg hur jag gjorde

Om du vill få mer pengar så klickar du SHIFT+ALT+C (eller V) så kommer det upp en ruta

sedan skriver du in motherlode och sedan ENTER.

För detta får du 50 000 men om du vill ha mer så ta rutan igen och trycker på uppåtpilen för att få fram det du skrev förut och sedan enter. upprepa till du är nöjd med beloppet... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Jag tycker inte det är kul att fuska. Då tröttnar man mycket mer på spelet eftersom man får allt man vill. Det är kul att behöva spara ihop pengar för att tex köpa ett nytt hus osv. Jag hade dock turen att tjejen min gifte sig med fick ett reklamkontrakt å tjänade 20000 på en dag ;) De va soft. så vi fick vårt hus :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det är kul att fuska. Då tröttnar man mycket mer på spelet eftersom man får allt man vill. Det är kul att behöva spara ihop pengar för att tex köpa ett nytt hus osv. Jag hade dock turen att tjejen min gifte sig med fick ett reklamkontrakt å tjänade 20000 på en dag ;) De va soft. så vi fick vårt hus :P

Håller med dig.

Det finns väl några spel som är roliga att fuska på, men jag tycker att det är urtöntigt att fuska på the sims spelen. <_<

Jaja... Back to topic:

tryck CTRL + Shift + C och skriv motherlode.

och kolla i fuskarkivet nästa gång innnan du skapar en tråd om fusk.

Redigerat av Cooliz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...