Gustav_fuska Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jag har fastnat i slåttet vad ska man gjöra jag har räddat kungen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 du ska klå 5jätte ridare sen ska du möta vaati och rädda prinssesan zelda ps jag har varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 du ska klå 5jätte ridare sen ska du möta vaati och rädda prinssesan zelda ps jag har varvat spelet hallå var finns dom då jag har blivit lurad för en låtsas dörr klämde mig :( så min nyckel är borta jag har bara 0 nycklar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 du ska klå 5jätte ridare sen ska du möta vaati och rädda prinssesan zelda ps jag har varvat spelet ok sry for off topic men var far man gravhandskar? (skriver pa en tysk dator) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg