Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 det nya gamecubet kommer komma en dag före jul. det heter aglgle3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 det var det sämsta skämtet jag hört sen jag föddes <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag har läst att dom håller på med nåt hemligt nytt nintendo! men det där med "aglgle3" tror jag inte på!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det nya gamecubet kommer komma en dag före jul. det heter aglgle3 LOL :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det måste vara ett skämt! :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det kan ju inte heta aglegle3.det låter ju skit mest trean stör jag mig lite på <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det nya gamecubet kommer komma en dag före jul. det heter aglgle3 HAHA f*n silket skämt om det e nåt osm kommer så e det antingen GameCube2 lr Nexus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 och om man tänker efter, så har alla spammat här, för alla har ju skrivit samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 din ??????? ?????? unge du ????? din ?????? ???????? :angry: ps det är ej ett onödigt inlägg jag tycker det första är ett onödigt inlägg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 javisst men gamecube 2 kommer ut våren 2005.....dom ska förmodligen bli dom som släpper nästa generations konsoller först... men ska nån köpa nintendo DS då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Nä Nu lyssnar ni på mig Aglegle 3 Heter det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 DET FINNS INGET SOM HETER SÅ....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg