Gäst Lakrits Tomte Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 :huh: Jag tror inte heller på det här såkallade aglegle3 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Om ni undrar om dom där konsollerna ni tror på verkligen är sanna så skriv då ett brev till Nintendo så ni får ett riktgit svar hur det egentligen är! Men det här är i alla fall säkert att Nintendo DS kommer ut! Det står också i doms hemsida! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det var det sämsta skämtet jag hört sen jag föddes <_< <_< <_< Håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 och hur uttalar man Aglegle? Tror knappast nintendo skulle ge ut en konsol med så konstigt namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag utalar de Aggle sen G sen bara 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 och hur uttalar man Aglegle? Tror knappast nintendo skulle ge ut en konsol med så konstigt namn håller inte med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg