miniman Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 hur mycket kan en ritplatta kosta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 (redigerat) Ska du ha en ritplatta så finns det ju en hyfsad Wacom för ca 1800, annars kan du kolla efter ett ritbord villket praktiskt taget är samma sak fast billigare (runt 500kr). Egentligen är ritbord och ritplatta samma sak (tror jag), om nån vet skillnaden så berätta gärna. Sök på ritbord på http://www.jmedata.se/start.asp?store=internet Redigerat 7 Juli 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 jag tackar dig omega du är skit bra. jag kanske ska få en nu. :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Vad e en ritplatta? ritar man med USB? till paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.