SonicSucubus Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 vilket xbox live spel ska jag köpa ;) har nogon nogåt tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 vilket xbox live spel ska jag köpa ;) har nogon nogåt tips? kolla i affärerna på xbox spel jag har xbox och spelar halo 1-2 fattar du inget så skicka mig ett pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Några bra bilspel med härlig bilkänsla och bra funktioner är: Forza Motorsport Colin Mc Rae Rally 04 och 02 Ett par bra sportspel som du bör köpa om du inte redan har dom i din samling: FIFA Street NHL 2006 Vill du i stället bara skjuta lite så passar dom här spelen lite bättre: Grand Theft Auto Vice City Grand Theft Auto San Andreas De 6 spelen är dom jag spelar för tillfället och så lär det förbli ett tag fast Fable måste jag också prova. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Ninja Gaiden är kul att köra mot kompisar sportspel är kul med som Nhl och Fifa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Hm, Fable är ett livespel om jag inte har helt fel. Dock vet jag inte vad man ska göra när man kör Live. xD Det är ganska kul, men otroligt enkelt och det går väldigt snabbt att kalra ut. Ett av de enklaste spel jag har spelat. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 tycker jag med ':D' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) Farcry verkar rätt så okej online ;D Redigerat 24 Juli 2006 av Venomblade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Trådskaparen verkar inte vara aktiv i denna tråd så han kan nog inte svara på vilken sorts av spel han är intresserade av. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Köp fifa street det äger jag svär!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg