FireRed_Man Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 det är det jag får problem med i såfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag körde med torchic på ruby klarade spelet utan problem men asså vem f*n tänker på wallace och hur man lättast vinner mot honom när man ska ta sin startpokemon. när man har kommit så långt så att man ska möta honom har du antagligen en massa andra pokemon som kan slåss också.. om du tränar torchic till lv 16 så utvecklas den till combusken och då kan du besegra roxanne hur lätt som helst pga att den lär sej en fighting attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Varför hade jag då svårt att klara henne Fast jag hade Combusken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag får problem med gymmen som fire/fighting är svaga mot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Tränar du inte dina andra pokémon?Om du inte gör det kan jag förstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 jag körde med torchic på ruby klarade spelet utan problem Det är ju inte vilken startpokémon du väljer som avgör hur enkelt du klarar spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 §1.13. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg