SwedenRockz Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Har nästan alla Viva La Bam Dvd´s ;) klart det är roligt men det blir då lite tråkigt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tror nästan att det är lite fejk. Don Vito verkar ju göra precis vad som helst bara för att få en slurk öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 lite av jackass är fake...faktiskt! det har dom själva sagt...föresten..bam råkar aldrig ut för någonting..han är lite feg.. men dom andra kompisarna får ju skit ont när dom gör sjuka grejer.. han gör typ aldrig något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Inte avgudar men jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 den får 8/10 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 bästa serien som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag tror nästan att det är lite fejk. Don Vito verkar ju göra precis vad som helst bara för att få en slurk öl. Det är just det som gör att jag inte avgudar det. Det är för mycket upgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Älskar Viva la Bam! Gillar Bam och Dunn, Mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 det är lite kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Brandon Dicamillio, Ryan Dunn & Bam är grymmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.