Overraild Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Hej! Jag skulle vilja veta om min Sceptile har några fel. Så om ni tycker att något är fel, så svara då. Sceptile, Lv 100, Careful Nature, Ability: Overgrow. Item: Miracle Seed. Stats: HP 279 Atk: 214 Def: 156 Sp. Atk: 220 Sp. Def: 234 Speed: 299 Attacker: Strength Dragon Claw False Swipe (observera att jag har fångat alla Pokémon i Hoenn) Leaf Blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Äntligen någon som skriver upp stats och naturen. ThunderPunch Leaf Blade Toxic Protect Men innan du ger den dom attackerna så skulle jag breeda fram en starkare Sceptile .. Ledsen jannejan, men den här har för lite IV : ( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Så du menar att jag måste Breeda om min Sceptile och börja om från början? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Hej! Jag skulle vilja veta om min Sceptile har några fel. Så om ni tycker att något är fel, så svara då. Sceptile, Lv 100, Careful Nature, Ability: Overgrow. Item: Miracle Seed. Stats: HP 279 Atk: 214 Def: 156 Sp. Atk: 220 Sp. Def: 234 Speed: 299 Attacker: Strength Dragon Claw False Swipe (observera att jag har fångat alla Pokémon i Hoenn) Leaf Blade Skulle nog ta o lära om Screech i stället för False swipe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Så du menar att jag måste Breeda om min Sceptile och börja om från början? :( Nej, men typ. Skaffa en till med en ditto :/ ( om det var de du menade ) Men det är ditt val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Ja, det var det jag menade. Nu har jag Breedat fram fem stycken. Två med Jolly, en med Calm, en med Gentle och en med Modest. Ska jag fortsätta att Breeda eller ska jag ta någon av de? Om jag ska fortsätta, vilken Nature ska den ha då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Ta modest. den passar perfekt ^^ Gå nu och kolla vad gubben på battle frontier säger om han. " Du vet han som ser IV" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Leaf Blade Hyper Beam Cut Flash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jacx: Jag har precis kläckt en med Quirky. Ska jag ta den eller Modest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Eew, nej ta modest ffs x)Asså, modest är perfekt för gräs pokemon med låg att stat. Försöker kläcka en modest chikorita. Sjukt svårt. Redigerat 8 Juli 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Okej, den har Better-then-average. Best aspect: HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Ge den en everstone och försök breeda fram en till modest. Om det inte funkar efter.. Låt säga 6 stycken så behåll den du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg