Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Okej, vad ska gubben säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Quite impreesive in stats. Och outstanding eller flawless. i en viss stat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Den hade Flawless i HP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Flawless är det bästa. Men testa först andra okej ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Sure, boss! *gör en honnör* Redigerat 8 Juli 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 x) Skriv ner hur det gick med btw. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Har fixat en till Treecko med Modest, och gubben säger: ...Hmm... This one, overall, I would say is quite impressive in ability! Incidentally, the best aspect of it, I would say, is its DEFENSE... It's flawless! A thing of perfection! ...Hm... That's how I call it. Ska jag ta den? Redigerat 9 Juli 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Ja, det ska du x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Bra! Här är informationen: Treecko Lv 5, Modest Nature, Ability: Overgrow. Stats: HP 19 Attack 9 Defense 10 Sp. Atk 13 Sp. Def 11 Speed 13 Attacker: Pound Leer Strength Hur ska jag EV träna den, vilka attacker ska den ha och vad ska den ha för Item? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Låter.. Bra O_O Träna SP att, Speed. Om du vill satsa på att få " One-Hit-KO " Med en leaf blade eller något. Annars träna : Def , Sp Def / Hp. Om du ska använda den som en tank. inte för Sceptile blir en bra tank . Men ändå. Jag rekomenderar : Leaf Blade, Protect, ThunderPunch, Toxic Sen samma hold-item. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Vadå tank? Och hur mycket ska jag EV-träna den? Redigerat 9 Juli 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Tank är en pokemon som varar länge i en battle.. Om man säger så. Maxa ut med ev på både speed och sp att. ta resten på hp. För att veta när du maxat ut så ha med en calcium och en carbos. Så ger du han dom när du tror du maxat. Funkar det så har du inte maxat och funkar det inte så har du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg