Gäst aso090 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) hej jag behöver hjälp med game maker allså jag vill att figurerna ska röras på sig och jag ska kunna styra dem och bakrunden.Jag provade med att klicka på timeline och provade många saker men det gick inte tacksam för svar!! :) Edist:Pris 100 fm Redigerat 8 Juli 2006 av .:habbo.: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Beskriv tydligare, hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag har inte använt GM sen ja kom på att de va ett viruts i programmet. Ett hett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 LoL, gamemaker har aldrig haft ett virus. Varje version virussöks innan de laddas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 :) jag har lösningen Du måste göra ett objekt sen så går du in på objektet och väljer event. ta då keyboard och t.ex <up> sen tar du actions och väljer start moving in a direction. och klickar up och väljer speed. sen tar du event>keyboard>no key>start moving in a direction> i mitten och speed 5. sen tar du åt alla håll. :P :P :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag tror inte det var det han menade? Eller var det så enkelt? Var det det som han menade så suger han på att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.