Hoppa till innehåll

Om Du Fick Bestämma Hur Diamond/pearl Skulle Vara

jacx

Rekommendera inlägg

Tog Diamond/Pearl som ett exempel.

Har varit uppe på några pokemon forum och snackat med folk runt om i världen.

Jag fick i uppdrag att fråga svenskarna hur det perfekta pokemonspelet skulle vara. Jag kommer ta dom 10 mest seriösa ideerna här och skriva in på ett gemensamt forum. Där dom andra ( som fick sina länderi uppdrag)kommer ta sina tio , vi slår ihopa dom och skriver in ett brev till dom som gör pokemonspelen o.O Inte jag då, vet inte ens vad företaget heter xD Men 5 andra har fått det i uppgift med alla ungdomarnas namn på. Dock inte era om ni inte vill.

Jag vill ha seriösa svar. Annars kan ni strunta i att skriva.

Tack på förhand ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tog Diamond/Pearl som ett exempel.

Har varit uppe på några pokemon forum och snackat med folk runt om i världen.

Jag fick i uppdrag att fråga svenskarna hur det perfekta pokemonspelet skulle vara. Jag kommer ta dom 10 mest seriösa ideerna här och skriva in på ett gemensamt forum. Där dom andra ( som fick sina länderi uppdrag)kommer ta sina tio , vi slår ihopa dom och skriver in ett brev till dom som gör pokemonspelen o.O Inte jag då, vet inte ens vad företaget heter xD Men 5 andra har fått det i uppgift med alla ungdomarnas namn på. Dock inte era om ni inte vill.

Jag vill ha seriösa svar. Annars kan ni strunta i att skriva.

Tack på förhand ^^

Det lysande företaget bakom pokemon heter GameFreak

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har de gjort motståndarteamet (Team ........)? Annars vet jag. Team Volcano, Team Flood och Team Forest. Väljer man Eldstarten möter man Team Flood, väljer man Vattenstarten möter man Team Forest och väljer man Grässtarten möter man Team Volcano. Bra eller dålig idé (själv ger jag den 6/10.)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Andra starter pokemon. Typ Dark--->Psychic--->Fight om du förstår

Möjlighet att vara me i ett Team

En stad i en grotta (ej kopierat från colloseum)

Kanske kunna "surfa" över lava

Andra E4 kombinationer

Det är vad jag kan komma på. Vad tycks?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Kan inte det finnas ett Safari zone på en ö som man åker med en båt till?

Med ett eget "mini-quest" också? :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Nya Pokemon såklart ;P

*Men det skulle vara roligt om man fick välja vilken Pokemon man ville som skulle gå efter en :P

Som Pikachu gör i Yellow.

*Sen nya pokemon legender osv, Ny region.

*Att det blir Dag och Natt, som på Crystal?

*Kanske att det finns 3 öar, där kanske det kan finnas legend pokemon, och beroende på vilken pokemon man tar i börjar möter man den legenden som är stark mot ens första pokemon.

och sen om man skulle vilja ha dom andra Legenderna får man linka från en kompis eller göra något annat ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...