Nami Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) Okej :P Men jag tänkte att det kanske skulle bli ganska jobbigt för dom att göra så att alla pokemon kan gå efter, men man skulle ju kunna ta bara start pokemon. Redigerat 9 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jag tycker D/P s värdl Shinou ska vara trippelt så stort som Hoenn. Och att man kan resa till , Kanto , Jotho och Hoenn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Joo, men då skulle det ju ta typ 5 -6 år till att göra spelet, och dom vill ju inte bara göra om gamla saker... Men även jag hoppas på att en pokemon kan gå efter en, som i Gul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Alla pokémon från alla regioner utom startpokémonen b l a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jacx? Vilka idéer ska du ta med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Jag kollar här hela tiden.. Är inte säker ännu, vill ha fler först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 man skulle kuna ha två spar filler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Håller med, Två sparfiler skulle bli perfekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Håller med, Två sparfiler skulle bli perfekt! ja man vill inte börja om om man typ har klarat e4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 2 Sparfiler skulle vara jättebra. Hm... Kanske att den Pokemon man väljer att ta Surf med blir den Pokemon som man rider sen på vattnet. Det skulle se häftigt ut :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 (redigerat) Jag skulle vilja ha ett ground-gym (finns ju inte än) och ett dark-gym (finns inte heller än). Redigerat 13 Juli 2006 av Kaxs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Aa, det skulle nog vara bra :P Lite förändringar :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg