Alyricsa Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Hej alla NFS-nördar! Idag (åttonde juli) spelade jag NFSMW och när jag skulle sälja min Golf GTI kraschade spelet. Vad beror detta på? Kan någon snälla hjälpa mig med det här problemet? Tack på förhand! / DJ Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 NFSMW är ett mycket krävande spel. Din dator klarar helt enkelt inte riktigt av spelet. Annars kan det bero på att du har för många processer körande. Stäng av onödiga program som msn och sånt och se till att du har den senaste versionen av spelet, alltså gå in på NFSMWs hemsida och se till att ladda ner de senaste patcherna för spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Tack för svaret, Omega99. Vet du var jag kan ladda ner en 1.3 patch? MVH/ :lol: Dj Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 http://www.softwarepatch.com/games/need4speed-wanted.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Tack! Nu funkar det som det ska. MVH/Dj evil :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.