Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Runescape...


Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp med en grej på Runescape. Jag har varit i Varrock strax nedanför slottet där jag var hos den där ,typ, spågumman och hon sa att jag skulle besegra en mäktig demon som stängts in i värld inuti den stencirkeln som är söder om Varrock. Hon sa också att jag skulle besegra honom med hjälp av svärdet som hjälten som stängde in honom i världen från början, Silverlight hette svärdet och hon sa att jag skulle gå upp till slottet och be Sir Prysin att ge mig svärdet. Jag gjorde det och han sa attt jag skulle få svärdet men han sa att den var inlåst i en kista med tre lås. Den ena hade han gett till en gubbe i nordvästra tornet och den har jag fått tag på. Den andra hade han gett till en gubbe i wizard tower och den har jag också fått tag på men den andra hade själv tatt hand om. Jag frågade såklart om jag kunde få den men han sa att han hade slängt ner den i brunnen utanför köket i slottet och han sa att han inte kunde nå den och det kunde inte jag heller. När jag klickar på brunnen så står det att det var här Sir Prysin tappade nyckeln och det står också att brunnen når ner till källaren så nu kommer problemet: Hur kommer man ner till källaren eller hur når man nyckeln eller vad man nu ska göra för att få tag i den. Snälla snälla snällla kan nån hjälpa mig.

Oj! kan en moderator skicka det här ämnet till Runescape-forumet.

Redigerat av johanna961
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp med en grej på Runescape. Jag har varit i Varrock strax nedanför slottet där jag var hos den där ,typ, spågumman och hon sa att jag skulle besegra en mäktig demon som stängts in i värld inuti den stencirkeln som är söder om Varrock. Hon sa också att jag skulle besegra honom med hjälp av svärdet som hjälten som stängde in honom i världen från början, Silverlight hette svärdet och hon sa att jag skulle gå upp till slottet och be Sir Prysin att ge mig  svärdet. Jag gjorde det och han sa attt jag skulle få svärdet men han sa att den var inlåst i en kista med tre lås. Den ena hade han gett till en gubbe i nordvästra tornet och den har jag fått tag på. Den andra hade han gett till en gubbe i wizard tower och den har jag också fått tag på men den andra hade själv tatt hand om. Jag frågade såklart om jag kunde få den men han sa att han hade slängt ner den i brunnen utanför köket i slottet och han sa att han inte kunde nå den och det kunde inte jag heller. När jag klickar på brunnen så står det att det var här Sir Prysin tappade nyckeln och det står också att brunnen når ner till källaren så nu kommer problemet: Hur kommer man ner till källaren eller hur når man nyckeln eller vad man nu ska göra för att få tag i den. Snälla snälla snällla kan nån hjälpa mig.

Oj! kan en moderator skicka det här ämnet till Runescape-forumet.

 

Kolla på http://www.runehq.com kommer ej ihåg den questen. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

OK ta hinken som är på våningen över köket.Gå ner i köket igen och ta vatten i hinken från badkaret gå ut så ser du en ränna bredvid dören till köket.Häll vattnet ner i rännan och spring till det hära märket ! som är i närheten gå ner och gå och leta men skynda andra kan ta den OBS den är inte jättelångt bort

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...