Gäst trunks_ Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Köpte SONIC DX från några dar sen.. men jag har klarat en banna där man ska rädda tails sen så när jag kom till en tog station stack jag in där så kom jag nånstans i djungeln sen när jag tog den röda saken som säger vad man ska göra så stog det TAILS WORKSHOP MUST BE AROUND HERE SOMEWERE .. sen så hittade jag den men jag kommer inte up där tails workshop är hur ska jag göra? jag kan bara gå in i nedvåningen men där finns ingenting :S HjÄLP!! så snabbt som möjligt. ( jag har bara SONIC O TAILS som spel gubbar just nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sonic_besatt Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Köpte SONIC DX från några dar sen.. men jag har klarat en banna där man ska rädda tails sen så när jag kom till en tog station stack jag in där så kom jag nånstans i djungeln sen när jag tog den röda saken som säger vad man ska göra så stog det TAILS WORKSHOP MUST BE AROUND HERE SOMEWERE .. sen så hittade jag den men jag kommer inte up där tails workshop är hur ska jag göra? jag kan bara gå in i nedvåningen men där finns ingenting :S HjÄLP!! så snabbt som möjligt. ( jag har bara SONIC O TAILS som spel gubbar just nu ) Ja jag kommer inte vidare från Chaos garden. Hur kommer jag bort från Chaos garden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superhugge64 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 gå geno dören eller avsluta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 men herre gud gå ut från dörren som du kom inn från <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.