Triforceh Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 God Tier: Fox Falco Top Tier: Sheik Marth Peach High Tier: Captain Falcon Ice Climbers Samus Doctor Mario Jigglypuff Mario Ganondorf Middle Tier: Link Luigi Donkey Kong Roy Young Link Pikachu Low Tier: Yoshi Zelda Mr. Game and Watch Ness Bowser Kirby Pichu Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 vad i...? va är de här? uppenbarligen nåt från dåliga SSBM men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 >_< Peach gick om fox.. eller ? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 >_>? Listan är för SSBM ja, och som du ser är fox högst upp, peach är femma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 :/ Trodde Top tier var högst df. Nu blev det ändringar i smash världen med andra ord x) När kom den nya listan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Listan kom för tre dagar sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Så ja....C. Falcon börjar komma i god form ser jag.... Peach av alla.... Den tråkiga f*n..... Om nån kunde visa hur bra hon egentligen är.... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Och nu kommer väll alla att börjar spela med Fox och Falco?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 tur att jag redan hade falco som favorit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 min favorit är doktor mario :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg