Ja som titeln lyder. Vilken film/er ger er stora skälvan? Har precis sett The Stepford wives o snaka om rysare. Inte läskig rysare utan ruggig rysare. Tänk er ett samhälle där allt e perfekt. För perfekt. Där kvinnorna gör precis som deras män säger o e ruggigt perfekta. Då har ni Stepford wives. Så har ni sett en film/er som ni bara ryser av? Ingen regel rätt skräck film nu som Screm(stavning) eller så.
Film/er
Fel Forum
Flyttad
Menar du skräckfilm, eller vad menar du egentligen =?
↗ till inläggetMenar du skräckfilm, eller vad menar du egentligen =?
Ingen regelrätt skräckfilm utan mer en nagelbitande thriller som skrämde upp er regält.
Jurassic Park 2 är en väldigt spännande och nervkittlande film. Fasten jag sett den flera gånger kan jag inte låta bli att bli skrämd på en del ställen i filmen. =)
Typ som The Ring ?
The Shining. För läskig. :<
Har alltid velat se den, Pulpen.
The Ring är en bra och spännande Thriller. =)
Ganon: *host* piratbyrån *host*
Exorcsisten skrämde mig lite förut men inte längre
The Shining är rätt creepy vid ett antal tillfällen. Sen så finns ju den där obehagliga stämningen genom hela filmen.
När jag sett Ghosts Of Mars sov jag med lampan tänd. =)
Men de filmer ni har räknat upp är de skräck filmer? Alltså inte ryssare utan thrillers. Som Dantes peak m.m.
Saw 1 och Saw 2 klassas nog inte som skräckfilmer men de är väldigt spännande för det. ;)
↗ till inläggetMen de filmer ni har räknat upp är de skräck filmer? Alltså inte ryssare utan thrillers. Som Dantes peak m.m.
Den filmen jag nämnde var en Science Fiction rulle.
hihi blev inte ett piss räd när jag såg saw 2 :D fasst blev lite rädd när jag såg boogieman på bion blev jag lite rädd första gången när farsan flög runt i rummet :D fasst sen va filmen bara töntigSaw 1 och Saw 2 klassas nog inte som skräckfilmer men de är väldigt spännande för det.
↗ till inläggetMen de filmer ni har räknat upp är de skräck filmer? Alltså inte ryssare utan thrillers. Som Dantes peak m.m.
Det visste jag inte.
Den är skitläskig. Det är en typ av Zombie film.
Battle Royale, 42 japanska studenter på en ö. Alla får en väska med vatten, mat och ett vapen. Sen ska dom dösa varandra. Bara för att skräma upp restaen av dom japsnaka studenterna så att det inte händer med dom. (alltså det var för ett tag sen när japan var i kris)
Det kanse låter mega skjukt nu men se filmen så får ni se. Men den får man sita och bit på naglarna alltså.. Visaa vill bara försöka få fred, visa går och dösar med atumat vapen för skojs skull och en del tar livet av sig. Den filmen är djup.