Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag har ett stort problem och det är att när jag ska spela call of duty2 på internet då när jag går in på en server då blir det och stå "bad key code" vad i helsike menar dom för att jag ska kunna spela online då måste jag gå in på samma server typ 7-20 gånger då kanske jag kan kö hjälp mig tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Du kanske har slått in fel CD-kod? CD-koden är den kod som används vid installering av Call of Duty 2 och den står på baksidan av instruktions-manualen. Kolla upp så att den är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Aa, du måste registrera koden först oxo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det måste han redan ha gjort, annars skulle han inte kunnat spela det över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Koden är rätt jag fattar inte vad som är fel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag har ett stort problem och det är att när jag ska spela call of duty2 på internet då när jag går in på en server då blir det och stå "bad key code" vad i helsike menar dom för att jag ska kunna spela online då måste jag gå in på samma server typ 7-20 gånger då kanske jag kan kö hjälp mig tack... Är du säker att det står Bad Key Code? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 99,9%säker 0,1%säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 det låter väl konstigt för det har hänt liknande på mig med ...... men då stod det WRONG key code Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 det låter väl konstigt för det har hänt liknande på mig med ...... men då stod det WRONG key code Exact det varierar för mig genom bad key code och ibland står det WRONG key code Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Aha okej.Jag gorde inget det var min vän som hjälpte mig med det.Jag ska försöka fråga vad han gorde :D fast det varierade aldrig hos mig så det kan vara olika problem.(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Aha okej.Jag gorde inget det var min vän som hjälpte mig med det.Jag ska försöka fråga vad han gorde :D fast det varierade aldrig hos mig så det kan vara olika problem.(:( PLZZZZ fråga han :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag ska fråga han....... återkommer !kanske! med svaret förresten vilken Type kör du på jag kör oftast på searchand destroy.men tdm lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.