💬
Logga in
Fuska.se

Jag Hatar Sommarlovet!

65 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ja eller hur på sommar lovat kan man supa cola hela dagarna och sk8 runt i stan! SOMMARLOVET DEN ULTIMATA RASTEN!

om man inte bor ute på landet bland massa j*vla hillbillies :( !!!! så de e rätt tråkigt, skulle gärna vilja bo i ett mer "centralt" ställe.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

ja eller hur på sommar lovat kan man supa cola hela dagarna och sk8 runt i stan! SOMMARLOVET DEN ULTIMATA RASTEN!

snyd men du åker du skateboard om du gör det var bor du?? :P

Nivå 3 · Lärling

Mmm jag åker lite grann men jag suger, jag bor ute på ingarö.... i Värmdö

16 Jul 2006
↗ till inlägget

Jag vet vad meningen Den ultimata rasten kommer ifrån :)!
17 Jul 2006
Nivå 2 · Novis

wow vill du ha ett pris? <_<

Nivå 12 · Mästerfuskare

ojoj, vilken attityd vi hade här då !

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men sluta grina här då, skaffa ett sommarjobb och se glad ut

18 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare

Det är ju bara en själv som kan välja om du vill ha ett roligt sommarlov. Gå inte och tjata att du vill till skolan, och väl i skolan, tjata inte på att få sommarlov.

Var kreativ, använd fantasin. Ring någon kompis, hitta på något tillsammans, ut och bada. Sitt inte inne och ruttna. Ta ansvar för dig själv.

21 Jul 2006

Ja. Vi andra som har ett vettigt liv ska inte få sin sommarlov bortryckt.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Anser du att barn som har det svårt hemma inte har ett vettigt liv?

Om du gör det så tycker jag att du är otroligt trögsint.

Nivå 5 · Fuskare

är du sjuk? :P

sommarlovet är den bästa händelsen på hela året!

23 Jul 2006

ää vill du gå i skolan alla dagar förutom häljerna lollolololol :lol:

28 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare

du jag skulle döda mig själv hellre än att gå i skolan under sommare ;) :evil:

Nivå 3 · Lärling

Sommar lov ska man ha!

Jag längtar lite till skolan, men när jag väl har börjat så vet jag att jag kommer hata skolan MER ÄN NÅGONSIN!

30 Jul 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tur att det finns sommarlov... Någon ledig tid på året vill man ju ha.... Man kommer ju f*n hem på kvällen när man är i skolan.... :(

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Tur att det finns sommarlov... Någon ledig tid på året vill man ju ha.... Man kommer ju f*n hem på kvällen när man är i skolan.... :(

när mn kommer hem så sejer jag ut i rampen direkt (har bygt en själv snarare en firma men ändå ;) )
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag går i skola i Borlänge... Vilket innebär att jag måste vänta på bussen och åka med bussen varje dag för att komma hem..... Har jag tur så har jag lite tid på mig, och då springer jag...(råkar hända ganska ofta... :P )
31 Jul 2006
Nivå 5 · Fuskare

Sommarlov e great :) Jag har redan ångest för att skolan börjar om mindre än en månad. Men sånt e livet. Sen när det väl är dags då börjar man faktiskt längta. Men man kommer vara mer låst och inte kunna göra lika mkt som man kan nu...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Från början är det skönt, men efter ett tag, så kanske det börjar bli tråkigt.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

What?

Ni kan inte mena att ni tröttnar på sommarn? Jag skulle gärna ha sommar och ledigt året runt, de vill nog de flesta.

Har fett stor ångest för nya läsåret :S

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in