jay Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Är det någon som håller med mig och tycker att det borde finnas två sparfiler på spelen? Jag brukar låna ut mina spel åt en "kompis" och några riktiga kompisar, men då måste dom radera min fil som jag spelade på. Dom lånar det för att ha någonting att göra när vi är ute och reser i husvagn. Den här frågan kanske ska vara i "debatt" men skrev här för att jag tror jag får mer svar här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jag tycker också det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Me too. Det är jobbigt att behöva vara beroende av något förvarings program, som Pokemon Box, för att behålla sina pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Är det någon som håller med mig och tycker att det borde finnas två sparfiler på spelen? Jag brukar låna ut mina spel åt en "kompis" och några riktiga kompisar, men då måste dom radera min fil som jag spelade på. Dom lånar det för att ha någonting att göra när vi är ute och reser i husvagn. Den här frågan kanske ska vara i "debatt" men skrev här för att jag tror jag får mer svar här. Håller med till 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det borde vara minst 3, det brukar det vara på dom flesta spelen ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Men ni får med hålla med om att det inte skulle bli lika.. "personligt" Jag menar.. efter ett tag så skapar man ändå ett visst band mellan sitt lag. Och vet hur man ska använda dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Mm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Tycker också att det är jobbigt att bara ha en enda sparfil. Om man skulle börja om vill man ju inte bara spara över den man kommit långt på. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Det skulle bli ännu dyrare med pokémon spel då.För minnet kommer kosta ganska mycket för Nintendo att kanske dom går i konkurs och det vill nog dom inte riskera(asså om ingen köper deras produkter(p g a priset b l a)). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 men dom kan nog göra två i alafall för tänk vad nintendo har skänat sen typ varje snuppe i kina har ju pokemon och kommer nog köpa spelen tills dom dör ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Säkert i framtiden kommer det finnas två sparfiler(men inte i Diamond/Pearl),tro mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Tycker lika som resten i denna trad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg