Armiada Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Håller med.. *sucka* MITT FÖREDETTA CRYSTAL TEAAAM (U) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Den här frågan kanske ska vara i "debatt" men skrev här för att jag tror jag får mer svar här. Ska du ha denna tråd här för att du tror man får mera svar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Ja, jag tror inte att det är så många som är intresserade av pokémon som är inne på debatt-forumet. Det skulle bli ännu dyrare med pokémon spel då.För minnet kommer kosta ganska mycket för Nintendo att kanske dom går i konkurs och det vill nog dom inte riskera(asså om ingen köper deras produkter(p g a priset b l a)). Om dom är smarta behöver dom inte satsa så mycket på bild- och ljudkvalité. Redigerat 27 Juli 2006 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Vad har det med det och göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Klart,det skulle vara bra,men har ni tänkt på att vi kan få vänta längre bara för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Klart,det skulle vara bra,men har ni tänkt på att vi kan få vänta längre bara för det? Uusch, hemsk tanke.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det skulle bli ännu dyrare med pokémon spel då.För minnet kommer kosta ganska mycket för Nintendo att kanske dom går i konkurs och det vill nog dom inte riskera(asså om ingen köper deras produkter(p g a priset b l a)). med två minnen kanske det kostar nåt emmelan 699-799 och det vill man ju inte att det ska hända. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Men det kan ju vara ett spel med en sparfil och en annan med två sparfiler :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg